opener
  • Over ons
    • Het Team
    • Doktersassistente
    • Praktijkondersteuners
    • Huisarts in opleiding (AIOS)
    • NHG Accreditatie
    • Huisregels
    • Vacatures
  • Afspraken
    • Openingstijden
    • Afspraak maken
    • Spreekuur
    • Praktijkwaarneming
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Spoedgevallen
    • Kosten huisartsenzorg
    • Nieuwe patiënten
    • Verhuisformulier
  • Uw medisch dossier
    • MijnGezondheid.net
    • Ik geef toestemming
    • Patiëntomgeving
  • Nieuws
    • Nieuwsbrieven
  • Contact
    • Routebeschrijving
    • Klachten
  • Gezondheidsinfo
    • Apotheek.nl
    • Corona (COVID-19)
    • Griepvaccinatie
    • Medicijnen mee op reis
    • Pneumokokkenvaccinatie
    • thuisarts.nl
    • Reizigersadvisering
open form
  • Spoedgevallen
  • Afspraak maken
  • MijnGezondheid.net
  • Thuisarts.nl

Klachten

Niet tevreden? Praat erover met ons

Wij vinden het als huisartsen en ook als doktersassistenten en praktijkmanager belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen. U kunt ons bellen, mailen of via de website een klachtenformulier invullen.

Vindt u het lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris van skge.

Kunt u er met ons niet uit: klacht indienen bij skge

De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vult u dan het klachtenformulier in op de website van skge. U kunt ook eerst bellen naar 088 0229190. Het is bij contact met skge wel van belang dat u aangeeft over welke zorgaanbieder uw klacht gaat.

Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar:

skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven.

Voor vragen kunt u bellen naar 088 0229100

Geschilleninstantie

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (jurist). De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

  • a
  • a
  • a
print

CONTACT

Telefoon 0523-727072

De Schans 9 A2
7773 AA Hardenberg

hulscherdebruin@
gcdeschans.com

A. de Bruin
BIG nr: 59046985101

H.J. Hulscher
Big nr: 09040719301

ROUTEBESCHRIJVING


Nieuwsbrieven

Hier vindt u onze nieuwsbrieven!


Nieuws

  • Last van je maag? Doe dit eerst
  • Zet je huisarts in het zonnetje
  • 3 tips om te stoppen met vapen
  • Gezondheids-testen kunnen nadelen hebben

 


 

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nl
Vind een zorgaanbieder in nieuwe-plaats
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving

© 2025 Huisartsenpraktijk Hulscher en de Bruin